klik-klik

21 September 2011

wordless wednesday

tutti frutti yg best!
kt kuantan 100 gram RM 5.10 ( time gaji je la menyinggah..huhu)

14 comments:

Diana @ bilakukatacinta said...

tak pernah singgah lagi...

Mama Gee said...

sedapnyaa..
tak pernah lg try ni..
sbb rs cam makanan org kaya2 jek
hehee..
sesekali apa salahnya kan...

Nens Collection said...

diana
kalo nk singgah bwk duit byk2..sbb mahal lorr..huhu..skali skala xpe ler..kalo ari2 botak..

Nens Collection said...

mamaG
mmg mahal sy kena dekat rm20 1 bekas..nseb kongsi ngn hubby aitu..terkejut gak..tp layan aje..berat jgak eskrim tu..tu yg kalo gaji je boleh masuk situ..haha

mamasue said...

mahal gak...yg menjadikan mahal tu sebab kite isu je aiskrim tu sesedap rasa pastu br byr...klu masa isi tu dah tau harge,mebi amik ciput je la kot...hehehe...

wahida said...

mmg dlm plan nak gi...ramai kata sedap...hehe..

salam kenal, terus follow sini...

Maya Lisa said...

MAYA NAK TRY LAH GINI ! cumee... kat kuching ni tak tahu lah ade ke tak ?

eB ezrin said...

sdp, tapi x pernah raser ;p

maszmadi said...

mcm sedap jerk..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

sedapnye..tak pernah lg mkn TF ni..huhu..

m!3yr4h_LolLy said...

omg ! meleleh air liuq tgk bnda nie. aishh. hee

MamaEma said...

hari ini gaji kan..so bolelah beli..ahaks

Marina said...

semalam marina dah courier barang...dapat tak?

Mama Gee said...

masih berangan2 nk makan..lun dpt makan lagik! hehee

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...