klik-klik

28 December 2012

portaWIFI celcom

kat umah dh ade tenet..hehehe..baru 2 mggu melangganinyer..laju jgak..bulanan bayar RM68 sebulan,tp tgh promosi dapat RM58 sebulan selama setahun, dan tahun seterusnya jadi RM68 semula..lps ni boleh la terjah kawan2 kt umah jek..
 
pasang kt plug atau cucuk kt laptop terus, paling best 2 3 user..lebih dr tu tenet lembab sket la..nk pakai ramai user amek la pakej best sket..kalo kt pantai timur CELCOM la nens rasa paling laju..


yg jika nk bertenet dlm kereta, cucuk je dlm kereta terus boleh pakai..senang kan..
kawan2 yg duk pantai timur nens sarankan pakai lah celcom..cepat la jugak..;)


teringat plak kata2 kt dlm fesbuk,lupa plak ayat sebenarnyer,tp lebih kurang camni :-

" jangan terlalu kagum dengan teknologi tanpa wayar sekarang, kerana manusia telah lama berhubung dengan ALLAH tanpa wayar".....betul kan?


psssstttt : tgh cari mood buat n3..

 


15 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

ooooo...

Mimie said...

nak cri ga la...

Aishah Jahirah said...

wah best camtu dlm kete pun cucuk je...senang nak guna intenet.akak pun jarang dpt jenguk blog..wuu sadis..

maszmadi said...

pakej dia bagi sekali ngan plug tu ke neni?..... dulu pakai broadband, tapi sejak dah masuk tenet dalam HP dah stop dah..... pape pon tetap pilih celcom jugak..... hehe

Nafira usof said...

bagusnye!! dalam kete pon boleh berinternet!!! jelesnye!! kalo x de tenet kat rumah harus dah amik pakej nih!! huhuhuhu..

Amie said...

Betul Nens.... hubungan kita dengan Dia tanpa batas & sempadan!

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Macam best plak..boleh berwifi dalam keta...

mamalieyna said...

Selamat berinternet di rumzh...senang sket kan..k.eian pakai broadban jer..

nn lylyn said...

bagus ni =) mmg tgh cari wifi celcom..sbb kt rumah maxis xclear..

ieda said...

wahh menarik tuuu

kena lebih rajin lah lepas nie dik ;)

LYAfrina said...

lya pakai stremyx kat rmh.. tp bgs la y ni..sbb blh on9 dlm kereta jgk... blh bwk kemana-mana.. hrga pon ok je..

setuju sgt2 dgn kata-kata last tu.. kt duk agungkn teknologi tnpa wayar.. tp tnpa kt sedari..rupnya.. dh lama pon telnologi tnpa wayar tu wujud kan.. berhubung dgn Allah swt..sejak zaman dulu lg

nur anis said...

macam best je kak..saya memang tengah carik internet ni...

Ema Blog said...

skalau yg kat rumah tu buat hal...saya ganti dan pakai yg ni..

azizah :) said...

wow menariknyaaaa...!

Eliss Mie said...

wahh..syoknya mcm ni.

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...