klik-klik

22 August 2011

sesi tukar duit raya

Assalamualaikum...salam ramadhan yang ke 22..tp sy dh 5 hari bendera merah..huhuhu..semoga semua berjalan ngn lancar ye..
dah tukar duit raya untuk anak-anak,adik n anak saudara??
hehe..sy dh setel..kalu dulu2 susah btol nk tukar duit raya..tp skang senang jek..pergi je bank tukar banyak-banyak,dpt yg keras2 lagi..huhu..best plak tu bau duit..ahaakkkss..
kt opis sy ni mmg tiap2 tahun akan ada opis boy g tolong tukar..senang kumpul banyak2 skali pergi tukar..kalu sakat 1 rat 2 rat pergi sendiri2 bazir masa jek..deorg pon xnak layan gamaknye..huhu..


haahhh..ni die duit yg tukar tu geram x tgk..panas2 lagik,hehe..ade dekat RM4k jgak ni..emmm..sy xde la tukar byk2..cukup bagi anak sedara,budak2 tecik kt kampung n adik beradik aje..hehe..ape yang penting ikhlas..jangan pas raya ni sume ikat perut sudahh..hehe
kalu time2 raya budak tecik la kan paling best dpt duit raya..hehe..tahun lepas dekat 5 rat jgak duit raya Ammar, terus masuk bank tabung haji..takut2 ibu n ayah terpinjam nanti..haha..
okes nnt jumpa lagi..

p/s: duit raya anak biasa korang buat ape ek??

14 comments:

MamaEma said...

ingatkan memang nens punya...banyak tu..eam ppun tak tukar lagi

Maya Lisa said...

hihihi !! ibu maya selalu bagi 50 je. tak banyak macam anak orang lain. tapi, ayah bagi ouble dari ibu. gaahahahak !

kak... senang lah ye tengah bendera merah.. jangan lupe gantiii !! haha

|| NaFiRaa || said...

nak duit raya jugak!! boleh~ muahahaha.. dh lama x rasa dapat duit raya kan~ dulu ayah slalu bagi duit raya.. sekarang giliran kita plak bagi duit raya..

apa kata raya tahun nih mu bagi duit kat aku..kakakakaka

♥ nana i am ♥ said...

nana baru pegi tuka pagi tadi kak nini :) alhamdulillah dah setel siap masuk envelope lagi.punye laa semangat!hahaha.

** kak, duit raya masukkan ASB pon oke gak kan ^_^

maszmadi said...

huhu x tukar lagik.. ritu tanya jiran sebelah, bank dia dah tutup utk tukar... ni x tau kat ner nak gi..

eB ezrin said...

pergh byk tuh... nk skit bley? ;p

Nens Collection said...

Mamaema
hehe..sy sket je..x mampu nk tukar byk2..hehe

Nens Collection said...

maya
dh byk la tuu...akak dulu2 10 hengget je tau..huhu..simpan duit tu tuk ms depan..ngeh ngeh ngeh...
hehe..ganti itu wajib!..hehe

Nens Collection said...

raa
th xpe..mest RM10 sorang kan?..hehe..
boleh je aku bagi..nmpak tak ketulan duit biru bwh tu..nnt i bagi 2 keping.ye..hehe

Nens Collection said...

nana
hehe..akak pon xcited..sbb duit keras2 alagi..hek hek hek..

Nens Collection said...

maszmaidi..hoho..kene cari bank lain la nnt..kalo x rugi..duit xde pecah..kene kasik duit besar plak..haha

Nens Collection said...

kak eB
byk org punyer..hehe..sy siket je..hehe

Asiah Termizi said...

nak duit rayaaaaa... hehee

cik aisha said...

bau duwet baru tu....;p

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...