klik-klik

2 August 2011

hari ke 2 lebih bersemangat!


Assalamualaikum semua..hari ni dh ari ke 2 kita menjalani ibadah puasa,dan arini bagi saya lebih bersemangat dr semalam..huhu..semalam ngantuk giler..asik tertidoo je berlapikkan lengan atas meja,smpai nk buat n3 pon x lalu..tp sy g jalan2 umah korang..cuma x tinggal komen aje..x larat..ahakksss..semoga ari2 yg mendatang membawa seribu rahmat..dan rezeki yang melimpah ruah kepada kite semua..aminnn

okes itu saja,n3 ringkas..hehe
b/walking jap umah korang..bye

5 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

yeah..semangat..
semangat tu yg sgt ptng..hope hari ni lebih baik dr smlm.. ^_^

Maya Lisa said...

hem !! tamau monteng ppoce tau !!

maszmadi said...

hm... 1st day pose memnag ngantuk kan.. kawan2 kat opis ni pon sume ngantuk... apsal yerk..

sha my heart said...

selamat berpuasa, sis =)

salam ramadhan

Nens Collection said...

lily
hope...dpt puasa n beribadah skali kan..

maya
poteng time peod xpe..hehe

maszmaidi
kan..giler ngantuk..huhu

sha
salam ramadhan jugak

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...