klik-klik

13 August 2012

balik kampong mggu lepas

Assalamulaikum sume!
salam isnin yg indah..alhamdulillah nens sihat2 aje..
jom layan gambar masa nens balik kmpong ujung mggu lps



 satu sorang ye..sorang layan tenet ngn netbook moksu, sorang layan boboiboy ngn netbook die..



 gaya org tido takut ayam..pagi2 kalo nk sahur mmg gini la kene lingkup2 ngn toto..xnak bagi dengar kokokan ayam..lawakkss gilerr..umah nenek banyak ayam, plak tu dekat2 je rasa kalo berkokok tu..


 lagi gambar org takut ayam, keh..keh..keh



 ni die hah..tggl lobang tuk muka aje..telinga tu pon kalo boleh nk sumbat ngn chewing gum..haha


 
 aksi 2 beranak tgk game beregu badminton olimpik..


 
main buih belon, sampai kering tekak2 moksu duk melayan ammar ni..hehehe

sekian, citer org balik kampong 
x sabar nk balik raya ni..insyaallah..;)


psssttt : berat skang dh 53kg..lg 1kg nk sampai target..52kg..hehe..lps rayo kang mencanak balik naik..wooooo....x tahan la ketupat & kuih muih yg penting nasik minyak ma..5 kali berulang makan..haishhhh...;)

14 comments:

MAMASUE said...

haha...abes la nt raya!mamasue pun risau gak nih

nalsweet said...

comella ammar yg takut ayam ni..bape dah berat dia?bila nak kasi adik

52kg? *j*e*l*e*s*!!!!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..sampai macam tu ye tak nak dgr kokokan ayam.. :)

Tak sabar juga ni nak balik kg..dgr kokokan ayam pagi2.. ^^

Chaiyok2 neni..moga sampai target tu..

wahida said...

ekekek...tak menahan budak yg tidur takut ngan bunyik ayam tu...
kalau dia tgk balik n3 ni bila dia dah besar nnt, sure dia gelak....

comel je tau!!

azizah :) said...

hahaha camtu pon ada taknak dengar bunyi ayam..kelakar sungguh!

azizah :) said...

hahaha camtu pon ada taknak dengar bunyi ayam..kelakar sungguh!

Eliss Mie said...

ayam pun tak takut yer..hehehe.anak orang bdr gitu la kan. nuha kambing pun boleh tertukar dengan dog ;p

eB said...

x pns ker tido berkepong g2? cute :)

maszmadi said...

laa takut ayam ker.. hehe, seb baik ada sikit ruang untuk kepala tu, kalu tutup sume, habis takut tertindih ngan mak pak plak.. huhu haru

|| NaFiRaa || said...

hahahahaha.. teruk benor jek gayanye.. nampak kepala jer.. ammar2~

wow!!! cekcinye ammar ngan ayah dia~ rindunye ke Ammar~

Myra Jay said...

Wahhh bestnyer nak dapat berat idaman dah...

Myra pun semalam timbang dah turun 2kg...huhuu

LYAfrina said...

wah... si kecik pon minat badminton ye.. raya nanti balik kerteh ye?? kalo ada rezeki leh jumpa nens. sbb ptg raya pertama tu biasa lya akn ke kerteh

Cik CT said...

Aiyooo takut ayam ka? Umah cikCt ni pun ada ayam tau..ntah mana sesat..bulan pose ni cikct rajinla bg deme makan..

Aishah Jahirah said...

seksinya dua beranak tu...heheh
1kg lagi....kira tercapai le tu time raya nanti.raya sakan la nini nampaknye...

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...