klik-klik

10 August 2012

doa iftitah



pssssttt : seronok kalo baca & faham maksudnya kan..

kepada kak intan kalo baca http://www.myblog-hanie.blogspot.com/ 
nens xleh komen la n3 akak..xde ruang komen..nk email x jupe plak email..hehe..main2 msj2 camni plak ye..hehe..  


14 comments:

Mama Gee said...

mmg boleh kusyuk kalo kita tahu makna bacaan solat :)

Amie said...

Khusyuk & tawadhu'...

eT said...

aah...selalu kene ingatkn diri nih...

LYAfrina said...

tq for sharing..mmg kalo kita membaca & memahaminya kt akan lbh kusyuk...

::NureeN:: said...

:)...
thx... bertambah khusyuk bila baca tau makna kan

|| NaFiRaa || said...

moga lepas nih makin khusyuk dalam solat..amin~

Myra Jay said...

Memang kena tau maksud baru solat jadi khusyuk ;)

Eliss Mie said...

salah satu petua utk khusyuk solat bila kita tahu makna apa yg kita baca :)

eB said...

tq yer sudi share :)

azizah :) said...

ni yg best..bila baca tahu maknanya.. baru solat tu jadi khusyuk n tawaduk!

MamaEma said...

thanks nens

Mama Gee said...

neni..comfrim tak dpt ek souvenir tu?
huhhu cedeynyaa...takde rezeki neni.. :(:(

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Thanx for sharing neni..

sorry lama tak jalan2 sini..mood dah berada di kg.. :D

wahida said...

mmg seronok kan kalau kita tau maksud sesuatu surah/doa tu kan...

baru2 ni google terjemahan surah Al Waqiah...subhanAllah, berderu2 airmata burguguran bila baca terjemahannya...

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...