klik-klik

8 August 2012

ww-duit baru@ raya






pstttt : lama x bersiaran..hilang mood..ohhh my mood!

15 comments:

Zura said...

cume ade duit rm10 n rm1 je...rm5 belum dpt lg...dah dpt rm100 tp terpaksa gune...tgh mencari rm20..

|| NaFiRaa || said...

nak duit raya baruuuu!!!

abang dop tukar lagi duit raya.. harap2 dapat duit baru jugak..:P

Mama Gee said...

mana terbang itu mood haa??
kejar balik pattt

Eliss Mie said...

hubby eliss ada yang 10 dan rm1. tapi dia dah pi beli kat pasar ramadhan..hehhehee

maszmadi said...

tu la pasal, datang sini asik entry bab* jerk yang kuar.. haha

erm, masz ada dalam senarai penerima duit raya x?... haha

Amie said...

Kak Amie dah tukar duit baru minggu lepas .... duit raya heeeee

azizah :) said...

nak tukar duit raya baru gak! satu pon takde duit baru ni...berminat nak rm20 n rm100 cantik je kan.

eB said...

blom dpt lagi. hu3

Izan Ishak said...

kami byk tukarkan duit2 org aje. dpt pegang kejap pun jadilah... hehehe...

Myra Jay said...

Wahhh dah tukar duit raya ye?
MJ arini - Gov dapat Bonus, pau en suami la suruh tukaq dulu..heheee

lizz said...

waa bestnyer kalo dapat duit raya kaler merah tuhijo tu pun ok hiii...saya belum tukar lg duit raya esok lusa la kot...

MamaEma said...

akak pun dah tukar..tp tak dpt duit baru..tak apalah janji bernilai kan..hehehehe

Aishah Jahirah said...

RM10 baru xdpt pun...;(

Aishah Jahirah said...

RM10 baru xdpt pun...;(

Marya Yusof said...

Cantiknya duit baru... Hari raya mesti bau duit baru je tiap hari kan :))

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...