klik-klik

9 April 2013

BUNGA RAYA



Kedai Bunga raya, kedai india yg femes kalo kt kuantan..banyak cawangan die kt kuantan..hubby nens mmg suka potong sini, cepat dan kemas!

aritu g potong rambut ammar rasanya dh dekat sebulan, br nk updated..kiki, mmg dh agak die akan menangis, sbb die x pernah potong rambut di kedai, biasa ibu ngn ayah yg profesioanal ni ajek yg potong rambut die..ahakksss
niat di hati xnak pendek sgt..tp bila siap dh nmpk butak..layan jela..lmbt skit tumbuh..hehe


 mula2 masuk dh ty si abg shahrukhan  tu..cepat ke lambat..sbb takut die nangis, die ckp kejap je kalo cukur
mmg kejap..ibarat masuk tandas kluar tandas, tabek la..


 ni aksi2 yg sempat nens snap, biar die tgk besar nnt..haha..mmg drama air mata la..menjerit2 nk siapkan..naseb cepat dan pantas die buat..hehe


 nens nk tergelak pon ade..kesian pon ade..haha


 siap panggil ayah2 lagik..


 yg lg nk tergelak menangis sambil gula2 duk dlm mulut..haha..lawak2..


 lepas nens ckp tgk abg tu, x nangis pon nk potong rambut..baru la die calm down skit..hehe


 hampir siap!..

 taraaa!!! dh butak, masuk je kereta umpan gula2..terus die..mcm xde pape..haha..ammar2!


budak kene paksa butak


 gambar lg jelas..hahaha, hensem x budak butak nens??..sayang ngn rambut die sebenarya,,sbb lebat, tp nmpk rimas je..sbb ammar ni sgt lasak..asek berpeluh..


kt umah bukan ammar je butak..ngn ayah pon nk tumpang butak jgak..jadilah 2 budak butak in da houseee!!




pppsssstt : ni lps dh sekolah bojen ni jela ammar..mane boleh simpan panjang2 kan..hehe



21 comments:

PinKy MoMMa said...

ingatkan citer pasal bunga raya hehehe..rupanyer kedai bunga raya..

baru la boleh cakap betul betul betul..dah ada upin ipin kat umah nens hehehe

Ratu Hatiku said...

Alolo..siannya Ammar... Cute dia bila botak :)

azizah :) said...

kesiannya.. betul2 dia ngis tu..takut agaknya..hee

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Sungguh² Ammar nangis tu..hehe..sian dia..:)
Nampak kemas & chubby Ammar bila botak..

Ema Blog said...

agaknya gerun kat mamak gunting rambut tu kot..

Nafira usof said...

hahahahahaahhahahahaha.
sabor jer lah~
hahahaahhaha.
bukan sakit pon.. haahahaha.

eh, bakpe shahrul nampak kurus dlm gambar last tuh?? dia diet lagi ke skrg nih?

::NureeN:: said...

hehheee....
teriak bagai nak rak.. msk keta dpt cekelat dh ok hehhee....
geli kot tue ;p

eMMe said...

1st gunting kat mamak ke?

Cho Zila said...

ingatkan bunga raya per ler tadi.. rupanya nama kedai gunting.. memang kelakar.. nanti dah besar tengok blog mama dia mesti dia gelakkan...

nik ros said...

amboi ammar.buat drama pulak kat kedai gunting.kelakar ok..comel jea

mama lieyna said...

Hahaha.. ammar ammar, pengalaman ptma kan ammar, mestiml berdrama airmata dl..hee..

Mkn encem botak, tmbh2 bila senyum tu...

lizz said...

kemain beria dia nangis tu..
lain nampak muka ammmar biler botak...tapi maintain hencem...

Nazayiena Ayiena said...

Hemsemlah ammar botak.......
Dulu2 anak kak Nurul pun menanggis klu nak potong rambut di kedai.

Myra Jay said...

Ammar nanges sebab tak rela rambut dibotakkan.. hehee
Tp comel lepas dibotakkan ;)

maszmadi said...

alahai, sedey plak tengok amar nanges gitu, tapi jemsem dah... ok ler tu kan amar.. hehe

MaMa Rey said...

hehehe..alahai ammar..berhenti terus kena umpan ye...:D

ingat pula dgn hero sy hari tu..kira mcm tulah sy potong rambut hero sy..ala2 butak hehe

wahida said...

ammar botak ke tak, tetap comel..tapi budak2 kalau botak bijak tau nok...

kelakar tgk ammar nangis gula2 ada dlm mulut tu, nasib baik x tertelan...huhu

LYAfrina said...

eyh.. ingatkan bunga raya..rupanya kdai gunting..aduhh ammar, smpai g2 dia nangis.. hehe.

Izan Ishak said...

hi ammar! butak pun totap hensem nih. sian dia sampai nangis2 gitu.


si kembar pun masih dgn imej botak je kalau gi kedai gtg rambut. cuma si abang berdua tu lah yg tak mau botak dah. slope tepi gitu. malu nak botak katanya...

Rin Maira said...

kenapa budak2 mesti fobia bila gi gunting rambut ek...misteri ni...hehe

najah salwa ismail said...

Alaaa...sian dia kne botakkan rambut hihi tp still comel...ank sy pn nma ammar gk tp dia ske org gunting rmbut dia...tahan je kepala dia tu hehe

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...