klik-klik

8 April 2013

mandi-manda sg pandan,panching
















psstttt: layan je..x sempat nk letak caption..hehehe..







19 comments:

mama lieyna said...

Syoknye mandi sg, dpt berkelah lg bestkan :-)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

wah..syoknye Ammar mandi sungai^^..

PinKy MoMMa said...

auwww nampak poyot dia hehehe..tempat pun cetek, tak takut nak lepas anak mandi kan hehe

Tihara said...

tomey la ammar, best dia dapat mandi waterfalls :)

wahida said...

nampak perut buncit ammar...heheh...

very the bam bam la anak ko ni...gerammmm!!!

Nafira usof said...

waahhh.. gi piknik! bestnye~
jelesss.. sebab kat shah alam nih susah nak carik tempat piknik.. huhuhu

maszmadi said...

wah dak ammar... makan ke mandi tu?.....

Ena said...

wahhhhhhhh..

dah lama kami anak branak tak mandi manda mcm ni... huhu

Asfaliza Mohd Yatim said...

best nya main air

Cho Zila said...

kali ini impian akak lak nak mandi air terjun lak ... ha.. ha.. suami akak belum lagi bawak kami anak beranak sbab dia kata masih tahap bahaya.. padahal anak dah beso sekarangni...

::NureeN:: said...

sronok amat...
alahaiii sexynyerr amar

azizah :) said...

amboi ammar seronok yer mandi sungai..heee pasni ajak mama g mandi air terjun pulak yer..hee

Situs Top Info said...

kunjungan perdana gan..
salam kenal dan sukses terus...

lizz said...

kemain seronok ammar mandi...sambil mandi sambil makan...yer...

Ema Blog said...

time panas mcm ni..syoknya dpt mandi ait terjun yg sejuk

Myra Jay said...

Bestnyer dapat mandi manda macam ni :)

nik ros said...

syoknya sekali sekala mandi mandi gini.lama dah tak buat aktvt gini.pi ngan family lagi meriah kan

LYAfrina said...

lya pnh dtg skali dulu..menrangkak jln ats jmbatan gantung sbb gayat.. huhu..serik dh naik

Rin Maira said...

dekat dgn kampung neni ke?

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...