klik-klik

10 November 2011

4 KEYCHAIN UNTUK OKTOBER

salam semua..arini nk kongsi koleksi keychain pd bulan oktober lepas yg skang semakin membanyak..hehe

 dari my best frenz sue..skang di jabatan die ( JAKIM) tgh buat program Dermalah Organ Demi KEHIDUPAN..
menurut sue,bila kita dh ikrar untuk derma organ, tidak semestinya kita wajib derma bila kita meninggal nnt,die bergantung kpd waris@ keluarga kite pula yg akan memberi kebenaran atau tidak untuk meneruskannya..so..sape2 yg kuat n ade keberanian..anda dialu2kan untuk berikrar...( sy xde keberanian lagi..huhu)
 
 ini dr my eksekutif akaun..bercuti ke cameron masa depavali aitu..thanks

 vietnam..

2 keychain vietnam ni dari kak siroh die adalah translator bg puak2 nelayan warga vietnam di opis saya..die slalu balik vietnam..hoho..
skang warga opis kami sedang merancang trip percutian ke vietnam..tggu masa sesuai..hope tahun depan tercapai la impian kami..insyaallah...
okes itu saja...byee

10 comments:

MamaEma said...

semakin bertambah koleksinya

s h e d O t said...

suke sangat ngan keychain eyh??ok2 nti kalo gi memane n ada terbeli keychain terlebih,saye kasi awk ye dik ;))

maszmadi said...

cantik topi vietnam tu... nnnti neni pi sana, leh arr masz dpt 1 yerk.. muehehe

♥ nana i am ♥ said...

keychain vietnam nampak menarik kak nini ;)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Cantik2 semua keycahin tu.. :)

|| NaFiRaa || said...

waaahhhh.. makin bertambah lah koleksi keychain.. yang vietnam tuh comel plak nampak..hehehe

::NureeN:: said...

comel la keychain vietnam tue.. ;)

Salina@IbuAqil said...

cantek.. suka beli keychain ngan magnet lekat kat peti ais tu kalo bercuti memana.. ;D

Mama Gee said...

wah bertambah lg koleksi keychain...

MamaYatie said...

kita suka key chain gaks...

gi vietnam? best tur..tiket air asia dah murah skrg kan..borong baju manyak2 yer..leh jual balik kat sini..hehee

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...