klik-klik

24 November 2011

kerja -gambar lama

Assalamualaikum sume..
tahniah kepada skuad harimau muda kita,walopon x menang..tp dh lakukan yg terbaik..setiap kali kalo tgk bola mesti tanya ape itu offside..dan setiap kali ler hubby duk terang..tp xleh nk trace jgak kalo laju2..bila tayang gerak perlahan baru ler nmpak..hohoho..
semalam duk gode-gode pc jumpa gambar lama,blom kawen ag..tp dh bertunang..tahun 2009. nama opis saya Asas Ombak yg megusahakan perikanan laut dalam..time ni audit dtg opis ktorg,lps dh audit2 dokumen..ajak g audit aset..so..kene ler tgk satu-satu bot bersama aset2 di dalamnye..jom layan...
 pandangan dari atas opis 

 ni salah sorang audit lupa nama die,die suka memancing,ni kat jeti bwh opis ktorg je..kalo org yg dh biasa duk jeti deorg x kail ikan n makan ikan bwh ni..sbb bau minyak disel..
 ni plak slipway adik beradik ngn company saya,tempat ni tugasnye membaiki bot2 nelayan,dan juga menerima tempahan bot kecil-kecilan..

 ni dek tempat naikkan bot..disini bot dr muara di tarik menerusi dek smpai ke ats tempat baiki bot,masani baru kite boleh lihat ketinggian & kebesaran asal bot tersebut..
 sudut lain..

 ni plak jeti,dimana bertempatnye bot2 company saya..kene jalan skit la..

 bersama salah seorg audit,ms ni berat 52 je..skang 57..ahakkss..bila nk kurus balik ni..uwaaa!!!

 bergambau atas bot, sape2 yg mabuk laut tegar tu..naik macamni dh boleh pening..walo x bergerak..mb die goyang2 kot..baju kuning tu my eksekutif akaun..
 ujung jeti tu ade bot BOMBA yg ditugaskan menjaga bot2 yg mungkin mengalami kebakaran..

bergambar kenangan
sekian perkongsian arini..
b/walking jap!

11 comments:

Salina@IbuAqil said...

Bestnya.. Kami keje duk opia bosan jerk mcm ni lh tgk laut.. Hik3!!!!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Bestlah keja mcm ni..tak boring.. ;)

eB ezrin said...

bestnyer, kalo eB musti geng ngan kaki pancing. i lioke :)

Mama Gee said...

best jugakkk...ni duk terperapp je..tau2 badan makin bolat...

maszmadi said...

bestnyer keje dekat ngan laut... mesti tenang jerk kan..

wahida said...

apa? berat ko 57 jer??????
huwaaaaaaaa!!! jeles!! jeles!!! jeles!!!!

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

best bile tgk gamba2 lama kan...nostalgia dgn kwn2 semua trbayang2 balik...
p/s:akak xnmpk gemuk skang pun.;)

|| NaFiRaa || said...

huhuhu.. rindu nak makan ikan besar lagi.. banyak ikan dop skrg nih????

m!3yr4h_LolLy said...

wah ! kenangan lama membuatkan kita rindu

MamaEma said...

seronok kerja kat luar kan..

lizz said...

wah best ni...tiap2 hari leh naik bot kalau bosan2...hehe

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...