klik-klik

12 April 2012

teluk cempedak

Assalamualaikum semua..
selamat hari khamis.. semalam cuti sempena pertabalan agong..apa aktiviti korang..duk umah ke jenjalan??...aktiviti saya dari pagi smpai ke petang duk umah..sambil mengemas,masak dan layan ammar...tp kol 5 petang sempat ag g jenjalan bawak ammar g TC atau pantai teluk cempedak..emmm..korang perasan ke ade gegaran semalam..sy langsung x perasan,sbb tu boleh je g pantai tanpa curiga..naseb xde perkara yg x diingini..alhamdulillah..ingtkan belah utara aje yg rasa..rupanye di kuantan kt spital HTTA pon terasa..mb sebab bangunan yg tggi..boleh merasai gegaran tu...
okes jom layan ammar ajiq main air pantai...

 mula2 smpai ajak ayah die g main gelongsor..tp ramai sgt org..ajak g main2 pasir dulu..

 
 semangat melangkah


 ofkos kene paksa ngn ibu bergambar dulu..

 usha dulu...ammar ni sejak dh th erti takut die jd gerun ngn ombak..kalo ombak dtg berlari2 naik ke darat..hoho..xmo die lg takut ayah die paksa die g tgh laut..menjerit2 jugak...
 xde plan nk mandi pon sebenarnye..tp geram sbb ammar ni asik lari jek dr ombak..ayah die tekad nk basahkan die jgak..hoho
tapi..bila dah x takut..hambek ko..asik tarik ayah die pergi ke tengah..ayah die plak yg termengah2 penat..haha

 muka org gumbira..x duk diam

 tgh tggu ombak dtg nk tangkap..hehe

 ibarat sedang menuntut ilmu kekebalan..haha

 siap tonggeng lagi..nk suh rambut die kene air..




 bila ayah die ajak naik..xmo..siap tarik2 lagi suh main ombak..ammar2..clever boy betol..walopon melasak x hengat..tp ibu x kurus2 jgak..haha, ayah die lagi laaaa..lalalala..;P

p/s: semoga xde lagi gempa susulan pasni...seriau jgak dgr gempa2 ni ye...

12 comments:

♥ nana i am ♥ said...

alololo~ ammar makin besar makin lasak tapi makin makin handsome :) kak nini,lepas kahwin boleh laa sebulan sekali ke nana jumpa kat nini kat teluk cempedak..hew hew hew.

::NureeN:: said...

lepak2 ambik angin best kan :)

Nens Collection said...

nana: tq anty nana ( bg pihak ammar ) hehe..bereh nana,kol je konfom dtg ke tc,tc je ammar lulus tuk lepak..kalo g pasaraya mmg kejenye duk kt escalator tu je..hehe

nureen: betul tu..mmg seronok!

eB ezrin said...

mmg takut kan?
kalo tgh sronok2 risau plk x prasan aper2. hu3
nauzubillah mizalik....

|| NaFiRaa || said...

eeee... geramnye budak bulat cik ngah nih!!! geram nak geget2 pipi tu hah~

aku pon dop rasa gegaran semalam.. sibuk sgt duk shopping kat tesco..kekekeke.. balik dari tesco tuh baru dengar berita kat radio pasal gempa bumi tuh.. hehehhe

mintak di jauhkan lah dari malaysia..amin~

LYAfrina said...

seronoknya dia main ombak..tp kelmarin kan ada gempa kat acheh..laut kat situ ok ke??? dgr citer, htaa bgoyang n retak kan??

lya kelmarin habiskan masa dgn ptndingan mmancing kat ofis :-)

Maya Lisa said...

WAHH ! rindunya kat ammar !
lama tak datang jenguk adik ammar kat siniiii ^___^ sonok betul mandi laut ^^

MamaYatie said...

lamanya tak tengok ammar! dah besor..
hari tu balik ganu singgah TC selepas berpuluh tahun tak jejak...huhu

Mama Gee said...

syioknyaa main airrr...
suke tgk pasir tu...putih bersih :)

MamaEma said...

dah banyak perubahan kat TC..dulu tempat dating kat sinilah..hehehehe

Zura said...

port paling best melepak...

Aishah Jahirah said...

cuti agung ari tu saya dok umah je....huhuu best nye kalau dpat jenjalan ngan family...

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...