klik-klik

4 June 2012

ASSALAMUALAIKUM...

 salam hari isnin semua..
sape penggemar tegar raja buah ni..??
termasuk ler saya..buah ni beli mggu lepas lagi..tatkala harga tgh melambung tinggi..boleh ke 2 bijik RM 32 hinggit ( sape suh amek harga RM 14 sekilo..huhu )


 percaya x..2 2 bijik saya makan sorang jek..hahaha..


tgk isi die..menyelerakan..haisshh..sy yg buat n3 ni..sy plak yg terliur..
nk kene g carik plak ni..g cari n then makan situ terus..xyah ssh2 nk bukak sdirik..hehe,balik2..kenyang sudaaaa...

p/s: ujung minggu lepas buat eskrim goreng..xdak reader card plak nk copy dr sim ni..huhu..kalo x leh tunjuk sini..hehe

18 comments:

Maya Lisa said...

akak ni hantu duriannnnn !!! >_<


kat sarwak: lambat musim buah buah ni....dalam sebulan habis kat semenanjung, kat sini baru nak musimnya~

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Cantik jer isi dia..
Lily tak suka makan buah ni...rugikan.. :)

Mama Gee said...

wahh kuning isinya...mesti sedapp kan..


mama x makan derian nih...hehee

Fieza79 said...

wahhh durian...lama tak makan gak ni...

azizah :) said...

jijah pon hantu durian.. suka makan tapi tak suka baunya..pening..haha

|| NaFiRaa || said...

perrgghhh.. isi kuning tuh!!!
memang menggiurkan~
semalam gi giant abang ade beli durian.. tapi yg dah paket2 lah.. balik keje nanti harus dimakan!! sedapnye~

pena rozie said...

suka....

wahida said...

wo wo...aku ni hantu durian tau!!

paling suka isi durian yg kuning dan rasa dia lemak2 manis...wallah!!

MamaEma said...

akak peminat tegar...boleh habiskan beberapa buah makan sorang diri..

S..U..D..@..I..S said...

pantang nmpak nih.......

lizz said...

durian memang sedapkan...terliur ni...maner nak carik...hehe

ellynadyra said...

tunggu aku lak up cite pasal durian, mesti ko meleleh nanti ekekekekekkekekekekeke

LYAfrina said...

yummm..terliur plok tgk..lya ssh bnor nk dpt pluang mkn durian ni..kalo dpt pluang pon..blh mkn seulas -2 je... fain mmg x bg mkn byk2..takut naik darah..

m!3yr4h_LolLy said...

mak aih, mahalnya harga dia. tapi kalau yang antu durian sanggup jep belikan.

ellaNadj said...

bestnyaaaaa... ella beli yg kat tesco je yg dh siap kupas sbb mkn sorang.. xda geng nk mkn..

ct rahani said...

sedapnya durian... baru malam tadi akak makan.. beli RM10 je utk 4 biji.. pastu tido malam kepanasan la jawabnya.. huhu..

fieda said...

kak fieda tak minat la doyan ni..bkn ape kalau mkn jer lebih dari 3 ulas mesti nk muntah..

Izan Ishak said...

izan suka durian! kat sini tgh musim skrg... tapi blm sempat nak beli lagi... hubby lah asyik dok tangguh2 aje.

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...