klik-klik

20 June 2012

AYAM PENYET

ASSALAMUALAIKUM SEMUA...

 google

moh layan ayam penyet..lepas baca blog lya, terliur plak..nens pon selalu makan sini dikala rehat hari jumaat di megamall Kuantan...tetiba terliur balik terus ajak hubby g pekene ayam penyet ni isnin lps ..hehe

 teh o ais..baru layan..haha..


 nens punyer udang penyet..dh selalu amek ayam penyet..amek udang plak..


 hubby nens punyer ayam..tp kami sama2 kongsi..masing2 leh rasa ayam dan udang..hehe


wahhh...kalo kt umah makan nasik skop mangkuk camni..mau leh kurus ni..walopon nasik dengan kadar sukatan camtu..tp alhamdulillah..kenyang smpai mlm..hoho..

biasa kalo nens g ayam penyet ni..nens amek yg individual set terus..senang..xyah pilih2..lagik pilih lagik mahaiii..hehe..set ni RM 10.90..habes ler RM24.00 2 org makan + tax..okey lah tuuuu...skali skala..hihihi


pssstttt: ade org hutang banje secret recipe ngn nens ni..hehe

17 comments:

Mama Gee said...

sudaa lama mama tak pekena ayam penyet ni!

tak lama lg kat alamanda buka kedai dia...leh terjahh! :)

Amie said...

Good idea! Kak Amie nak buat Nasi Ayam Penyet petang nih.... terima kasih Nens sayang...

Aishah Jahirah said...

wah pg2 dah rgk makanan ni...tergoda..;p

LiYa HaNiF :: said...

alahaii ayam penyet... mood lapor dh nie.. ^_~

Myra Jay said...

Huwaaaaaa, nak kena p terjah ayam penyet jugaklah pasni ;)

Azian Elias said...

salam kenal..

ayam penyet ni ada kala sedap adakala tak pulak..

Diana @ BKKC said...

heehe..salah tekan..nak komen ayam penyet..terkomen kat psot kat bawah ni..hehe

fieda said...

ayam penyet...selalu dengar tp tak pernah mkn pun lagi..

|| NaFiRaa || said...

tak pernah pon makan kat ayam penyet.. tapi udang penyet tuh sangatlah menggiurkan~

♥ nana i am ♥ said...

ayam penyet bila makan mulut boleh senget sebab pedas sangat~ ;D tapi sedap kan kak..nana kalau makan kat ayam penyet mesti kena order air asam boi ^_^

pena rozie said...

bestnyer org belanjer...

LYAfrina said...

hik..hik..
lega..leh lpskan hajat...
tu r..nasi cotet ngat ork.. x smpai 1/2 perut ..

ct rahani said...

tergoda tgk udang tu.. Sedapnya dik.. Feveret akak jugak ayam penyet nih..

Maya Lisa said...

akakkk ! kat sarwak sini,.... murah je nasi ayam peyett :) mai la sarawak ~

kak, mekasih naaa keychain comel tu !

azizah :) said...

jijah tak pernah makan penyet lagi..huhuhu sadisnya..

m!3yr4h_LolLy said...

wah ! bestnya. belum pernah try lagi nie. harga pun dah okep to.

Izan Ishak said...

sampai skrg blm pernah merasa ayam penyet ni. sedap plak tgk udang penyet tu! terliur ibu peknen ni melihatya.

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...