klik-klik

5 June 2012

mengah!

selamat pagi..assalamualaikum semua

n3 panas2 lagik ni...arini rs mengah jek..berat badan pon dh naik..asik duk belek2 baju besar je pakai g keje..aduss..
ujung mggu ni nk balik kampong, ofkos makan besar lagik..mest ma masak best2..lagik la menambun berat ni..
siyes rs sgt berat badan baru lps bersalin..penuh semacam aje..
minggu lepas puasa 4 hari hanya turun 500 gram ajokk..huhu
jumaat ni one of my best frens tunang..xleh nk bergaya sakan la gemuk2 ni..pakai jubah jela..tutup skit mana yg gelebeh2 tu..jgn org ckp gemuk pegnen sudaaa...blom lagi tauu..tgh sakit berdarah skang ni..kekeke

perasaan skang rs mcm rupa paras dan fizikal sedemikian..aduss...
masani baru pas bersalin..berat last pegnen adalah 71..20kg naik dr berat asal..ms ni sy xth la bape berat..tp lps pantang berat saya jadik 61kg..skang ni berat saya 58kg...aduss malu nk tulis..huk..huk..


pssstttt: kt opis sy ni ade penimbang, penimbang ikan, hehe..jd sy ari2 leh timbang berat saya..;)


19 comments:

eT said...

hehe...kene gigih turunkn berat tuh..caiyukk..:p

pena rozie said...

alhamdullilah... masih kekal berat badan seperti bulan lepas..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

lily pun skrg berat dah naik..baju lama2 tak boleh pakai..dah sendat dah...

LiLy @ MumMyQiStInA said...
This comment has been removed by the author.
Mama Gee said...

oitsss rosak penimbang tu nnti lah... ;P

Fieza79 said...

kt umah hari2 timbang berat..hehee..kita ni asyik turun..turun kilo lama2 keding la balik..huuu

azizah :) said...

adoiyai.. takut pulak berat naik mendadak.. hehe

maszmadi said...

masz kembali datang menjengah... hehe

la... guna timbang ikan ke patut arr berat, kan penimbang ikan tu dia tambah 10kg.. so berat neni sekarang ni 48 la kan.... ;)

nalsweet said...

huks..mcm akak skang la..badan mcm di pam2..nak diet lebey2 pun xbley sbb baby duk bf...huhu

nalsweet said...
This comment has been removed by the author.
S..U..D..@..I..S said...

timbang jgn tak timbang..

|| NaFiRaa || said...

Weiii... Hari ni aku mc.. Sakit kepala.
bila gi klinik td. Tekanan darah naik.. Huhuhu.. Pastu doc suh turunkan berat badan.. Dia kata tekanan darah naik sebab berat berlebihan.. Uwaaaaaa....

lizz said...

lepas ni kena diet k.. kurangkan makan nasik...

::NureeN:: said...

nureen pon nk trunkan lg berat ni, pas pantang bru trun 15kg, nk turunkan lg 5 kg bg jd 48 @ 47kg heheh

Myra Jay said...

Muka ada iras2 Zura.. Mmg leh nampak adik beradiknya..hehee :)


**Samala kita ada masalah berat badan, mcm Myra belum ngndung belum bersalin tp dah tembun :)

MamaEma said...

teruskan usaha pakai PB tu...rugi tak pakai...pakai waktu malam pun oke..skrg akak dah dah boleh sarung baju 3 tahun yang lepas...

fieda said...

nens baru pas bersalin ye..mmg kita kalau dah besalin ni susah kan nak trun berat..eh..betul ke kak fieda panggil nens ni...nama panggilan nen ye..

MrS. F!zA said...

kena diet btul2 lah cpt skit trun berat..nk cpt lg exercise skit..kalo diet ja pyh jgk nk trun..hihi

Izan Ishak said...

alahai... kalau dah beranak mmg camnilah kan. riso ngan berat yg cam takmo turun2... k.izan pernah merasa berat paling sikit masa lepas bersalinkan kembar dulu, sampai 48 kg. skrg ni jgn cakaplah...mmg mengah je dibuatnya...

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...