klik-klik

27 February 2013

link opis problem..

Assalamualaikum semua..mintak maaf banyak2 kepada kawan2 yg singgah dan tengok n3 sama jek..
sbbnyer link opis nens ada masalah..pejabat dh usang..penyelenggaraan kabel2 pon berterabur..mana satu baru lama x dpt dikenal pasti dh..huhu..

ni pon guna pc lain updated n3..kt umah x sempat nk updated n3, nk berFB pon x lepas..huhu..maaf banyak2 ye kawan..skang masih dlm penyelenggaraan..nnt bila sume dh setel nens g terjah umah korang ye..



sekian..;)

17 comments:

Nafira usof said...

memang tension kalo tenet tak ok kan~
nak buat keje pon x senang..
bersabar lah yer.. ade masa baru update~

tak sabar nak tunggu ujung minggu nih~

:: Mrs.Eady :: said...

okey !~ :)

NM02 said...

bersabarlah... hehehe

lizz said...

ok2...rindu ngan nens

Cho Zila said...

nak buat camner yerk.. mmg susahler kan... mati kutu dibuatnyer..

maszmadi said...

siannyer..... sabar yerk neni

LiLy @ MaMaQiStInA said...

OK..^^

Tihara said...

insha Allah, take your time nen :)

mamalieyna said...

Aduhai.. apa nak dikata, redha jela..

rohayu osman said...

ok..

Ema Blog said...

it's okey..

nn lylyn said...

xdpt o9 rase xbest je..

Zura Zue said...

xboleh berintenet rase cm xlengkap je hidup...

Marya Yusof said...

As salam Nens,

Its ok! Akak tak sempat lagi nak jwb msg kat FB, nnt akak bg tracking no ye... Thank you very much! :))

lizz said...

rindu ngan nens...boringkan takder internet...

LYAfrina said...

xpe nens..pasni bila line dah ok.. ada masa khatam balik.

Ena said...

ena pulak nak ziarah umah kawan2 maya blh... nak login x boleh..
nak fb pun blh..

kena blk umah lah. tu la.. kena tgk kelapangan dan kerajinan kan.. kalo x akak ni semedang lah malas nya.. hahah

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...