klik-klik

7 October 2011

akhirnya dapat..

salam hari jumaat semua..
semoga kehidupan kita arini lebih baik dari semalam..insyaallah..
entri arini nk nunjuk gajet baru saya..hehe..dah lama teringin nak beli..tp x mampu nk beli cash..so dapat buat secara ansuran pon xpe..janji dapat...hehe..bukan i-pad or i-phone tau!..hehe..keinginan tu xpela la letak tepi dulu..melainkan kalo org bagi free..ahakksss!!

 ahaa..ni la gajet saya yg terbaru..Al-quran Read Pen..dah lama saya idamkan..akhirnya dapat jugak..alhamdulillah..

Al-quran digital ni sgt praktikal digunakan..sentuh je pen itu dimana2 ayat dlm al-quran tersebut,pen itu akan membacanya..
ade 4 qari terkenal yg membaca Al-quran tersebut..antaranya Sheikh Abdul Rahman As-Sudais..jika anda rasa qari ni terlalu laju boleh tukar qari lain yg lebih jelas sebutannye dan boleh diikuti...

Al-quran ini juga ade terjemahan dalam bahasa malaysia dan inggeris..senang nk paham ayat tersebut..hanya di hujung jari je..x perlu belek2 tafsir..

 ni antara set kandungan Al-quran tersebut..pen tersebut boleh dimuat turun lagu juga..macam pendrive lar..buku doa2 ringkas pon disediakan..kalo nk baca kat pejabat..pakai aje ear phone..boleh dengar sorang,tanpa ganggu org lain..yg paling menarik kompas pon ade..dh lama x tgk n guna kompas..hehe

kalu sape2 berminat boleh kol no ni ek
wana 019-9446921 atau yah 019-9551284
semoga Al-quran ini akan dimanfaatkan oleh saya dengan sebaiknya..insyaallah..

Rasulullullah SAW meninggalkan 2 perkara iaitu Al-quran dan hadis kepada umatnya sebagai rujukan.selagi 2 perkara itu dipegang dan dijadikan pedoman hidup,selagi itulah umat islam tidak akan sesat selama-lamanya...

 nak menang telefon?..klik sini


daftar churpchurp



21 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Semakin canggih..
mudah & senang..kat mana2 pun blh dgrkan..

NM02 said...

baper harga tu?

::NureeN:: said...

mahal x? kita bleh belajar jgk kan.. sebutan yg betul ;)

eB ezrin said...

wah bestnyer. mhl x?

Nens Collection said...

lilymummyqistina
btol tu..sgt praktikal

Nens Collection said...

nm02/kak eb/nureen
RM 350.00..step dr alif ba ta pon ade

Amie said...

kita belum ada lagi... teringin juga...

maszmadi said...

semua di hujung jari kan.....

|| NaFiRaa || said...

oohhh.. dayah n kak wana ek jual.. best jugak kalo dapat sebijik nih~

Marina said...

bulan2 byr berape tu?

cik aisha said...

menarik la...mmg ptt ada sbg gadjet...seiring dgn teknologi..:)

stellaizz said...

mak stella pon ada beli nie..senang..bila2 mase lehh guna kan..and ajar adek stella mgaji :)

Mama Gee said...

wahh mesti mahal ni kan?
mcm2 kemudahan ada skrg..tp masih ramai yg malas nk membacanya..huhu

Salina@IbuAqil said...

berminat jgk ni..

Nens Collection said...

amie
sy kalo x ansuran xde peluang nk dapat pon..hoho

mazsmaidi
betol tu..atas kite plak nk gunakan peluang tu..hehe

Nens Collection said...

raa:
ho k.wana n k.yah jual..berminat try r ty..hehe

marina
dalam rm100.00 sebulan..

cik aisha
kalo kite berkeinginan nk beli apple..xkan x boleh beli quran ni kan..itu la sbbnye sy beli jgakk..janji ada..ade peluang boleh baca2

Nens Collection said...

stellaiz
senang kan..cuma malas atau rajin je nk baca..hoho

mamaG
emm..mahal jgak la mama..tp boleh ansuran ringan sket beban

salina
boleh kol no tu sis..

anamizu said...

wahhh alQuran ni :)



luv,
cik ana

wahida said...

boleh bayar ansuran ke? berapa kali bayar?

Ibu Amani said...

akak penah tgk salesman demo penggunaan al quran ni...mmg sgt praktikal..harga nya pon boleh tahan kan...

MamaEma said...

FIL dapat dr pemberian anaknya./..memang kusyuk bila dgr suara lunak yg membacanya

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...