klik-klik

18 October 2011

kain langsir baru..


kain langsir baru yg dibeli pd minggu lepass,tp jahitnye blom lagik..bile ntah nk buat..hoho..nak menjahit pon kene tggu mood dtg.
haha..langsir deepavali ke???..deepavali pon blom tentu siap neh..bini perdana menteri yg ke 14 ni asik sebok je..agak-agak raya haji siap kot..insyaallah..
dh lama berhajat nk tukar langsir bilik..BILIK tau..bukan ruang tamu..ruang tamu dh buat..hehe..x pernah lagi bertukar sejak kawen..haha..boleh ke?..
okes kite nantikan hasil tangan saya..hahaha..


p/s: dulu..baju kurung pon jahit sedirik..skang asik tempah aje..huhu..

17 comments:

eB ezrin said...

corak sgt2 cantek. i lioke :)

Salina@IbuAqil said...

Corak dia simple & pemilihan warna dia cantek nmpk mcm mahal je.. ;)

|| NaFiRaa || said...

memang x di nafikan.. mu memang dari dulu pandai pilih kain.. sume lawa2..

Diana @ bilakukatacinta said...

ank smbut raye depawali cik neens kite ni...

grey tgh in skang ni....jahit comey2 yek?

wahida said...

wah, pandai menjahit ye...aku kagum...
aku setakat seluar koyak reti lah aku jahit...hehe...

MAMASUE said...

cantek!pandai nens menjahit.kalau mamasue,kem salam je lah

Nens Collection said...

kak eB:
tq..hehe..xth ler dh siap nnt lawo ke tidak..huhu

ibuaqil:
x mahal pon..standard rm7 hengget semeter je..hehe

Nens Collection said...

raa:
hehehe..xth ler dh siap nnt jd guana

diana:
hehe..mmg sengaja pilih warna tu..lain sket..hehe

Nens Collection said...

wahida
ok r tu kak..dh ade bakat terpendam tu..ngeh ngeh

mamasue:
hehe..mmg dh suka menjahit dr dulu..skang je waktu terhad..asal pree je..layan ngn bantal aje..hihi

Amy Syaquena said...

fav color amy , corak dia pun cantik..

::NureeN:: said...

warna lebih kurang langsir yg mil nureen bg kat nureen cuma corak dia beza cikit.. nureen nyerr bentuk ranting kayu

maszmadi said...

sronoknyer leh jahit langsir sndri kan... ikut citarasa jerk jahit...

stellaizz said...

cantek lahhh sis..corak and color

MamaYatie said...

cantek2..lum jadi langsir lagi tur...untung pandai jahit kan...hehee

MrS. F!zA said...

cantik! haitu msa gi nilai cri lgsir mmg berkenan ngan bunga sebijik mcm ni,..tp color yg kita nak hbis sudah..

Mama Gee said...

ye yeah..nk raya!
eh....

MamaEma said...

akak dah bertahun tak beli..hehe

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...