klik-klik

21 March 2013

penangan cameron




pakai payung dari cameron

 makan jem stoberi cameron


 alas leher dari cameron


 bantal peluk stoberi cameron


 makan jagung cameron


 celup stoberi dr cameron


minum pon teh cameron..

ucapan buat adik NA tersayang, heh heh heh..

 



psssttt : terbaikk lah!..hehehe




13 comments:

Khai faiz said...

serba serbi cameron.. hahaha... terbaik

nik ros said...

amboi...semua dari cameron.ingat gambar las tu pun orgnya dari cameron..hehe

good luck untuk adik

Nafira usof said...

wew~ bikin aku terliur saja~ hahahaha
dop tahan tengok jagung tuh~ kilat molek!

lepas nih boleh plan nak gi mana untu famili gathering tahun depan~ hehehe

Ratu Hatiku said...

sedapnya jagung...

comel lotey adiknya ya :D

wahida said...

amboi jagung tu...menggoda...

gud luck buat adik nens...

Izan Ishak said...

alaaaa... nens buat k.izan jeles.... nak pegi cameron juga!!!

LYAfrina said...

kebanyakan..stoberi la... y femes skali ;-)

gud luck utk adik nens ya..
ank sedara lya pon 2 org ambik result arini..alhamdulillah, result bagus..

azizah :) said...

sedapnya stoberi tu cicah2... nyum2...

lizz said...

errmm semuanyer cameron...akak terliur dengan jagung tu...sedapnyer/...

Rin Maira said...

siyess rs nk terjah cameron lg jeeer

PinKy MoMMa said...

semua mabuk cameron lagi ni..akak teringin nak pegi jugak tapi dah penah pegi dulu..tak sanggup nak lalu pusing pusing..kang ada yang muntah berjemaah dalam kete huhu

Cho Zila said...

mabuk cameron yerk.. kena ulang lagi dan lagi...

Aishah Jahirah said...

betol2 semua cameron ni...ahaha

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...