klik-klik

5 September 2012

WORDLESS WEDNESDAY





MERCUN POP-POP..



 yg ni je die berani..yg lain takutt


pssstt : bz bebenor den..singgah dulu ye..nnt sy balas




17 comments:

|| NaFiRaa || said...

okeh.. cikngah dop tertarik sangat dengan mercun pop pop tuh.. tapi cikngah geram tang perut yang berlipat2 tuh.. keh keh keh..

MrS. F!zA said...

Vavav..aunty suka mercun pop ni..kitorg pggil mercun bawang..hahaha

MrS. F!zA said...
This comment has been removed by the author.
Eliss Mie said...

my nuha pun suka tapi jenis yang panjang2 sket tu :p bukan mcm ni.

azizah :) said...

auntie jijah pon suka main mercun pop ni.. comey je bila letop kat tanah.. hahaha

MamaEma said...

yg ni lah juga ibu bapa kasi anak-anak main mercunnya..tak bahaya sgt...hehehe

eda_ej said...

lorrr.. ingat ape ke bende yg digentel.. mercun tu rupenye.. hahhaha..

LYAfrina said...

hehe..cekcinyer dierrrrr

ok la tu.berani gak..asya y ni pon takut..kenyit2 mata bila org lempar

Nens Collection said...

haha..sume gambar x pakai baju die ni..keke

Nens Collection said...

a'ah mercun bwg pon kami panggil jgak..hehe

Nens Collection said...

a'ah ade 2 versi kan kak eliss..yg tu pon best jgak..

Nens Collection said...

kan2..mercun paling glemer & klasik..;)

Nens Collection said...

betul2..penyet ngn tangan pon bolehh..hehe

Nens Collection said...

haha..mercun bawang..hehe

Nens Collection said...

hehe..gergerl xpe takut2..kalo lelaki ni bantai gelak jela kami..hehe

Aishah Jahirah said...

hehee perut ammar lebih menonjol dari mercun tu...aik tgk mcm muka ammar lebih putih la dr badan dia...ke kesan cahaya....;)

Mama Gee said...

lamalah aunty tak main mercun ni...
warna warni plak ya...

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...