klik-klik

2 January 2013

lakaran pelik!

Assalamualaikum semua, meh layan lakaran pelik yg terjadi kt umah nens baru2 ni..semua org dlm umah nens x perasaan..xth la samada nens je yg nampak atau mereka pon nmpk,tp nens rasa semua perasan kot,banyak gambar2 yg terukir,ade tu bentuk polkadot lah,gambar peha ayam la, nakal la plak!..sejuk jgak seluruh badan ni bila tgk gambaran tu.....huhuhu..nk kata mistik xde lah mistik sangat, sbb sume org dlm umah nens xtakut ponn..herannnn kan...



tengok yg ni serupa botol minyak wangi kan, mentang2 nens dpt minyak wangi besday aitu, die pon bg lakaran minyak wangi..hehe,abaikan kipas i yg comot tu ye..hehehe


yang ni plak, macam loceng ataupon buah jambu kan..emmmm..macam2!..suker kacau kiter..banyak lagi sebenarnya lakaran yg terukir, x sempat nk amek,lg pon nens bimbang kawan2 takut plak nk bukak blog nens nnt..huhuhu


lakaran ni lambat ilang tau..sampai arini pon still ade lagik, tp skang dh x menyerupai sangat dh bentuk yg asal..mb dh terserap ke udara...emmmmm....ntahhlerr selagi musim hujan ni blom habes,lakaran ni pasti menghantui nens,sbbnyer gambaran ni terukir kerana.........ujan lebat sgt! jd kt atap tu ade lubang paku kan..soooo....hujan yg mengalir akan jatuh atas syiling,jd terbentuklah bentuk2 tersebut....hahaha..seram x kisah ni...hahaha..rs nk bg penampar tak???...hahaha


pssssttt: hmmm...arini kakak opis cuti..sibuk daftarkan anak sekolah katanya..kuantan pon ujan lg..kdg lebat kdg renyai2...





17 comments:

MAMASUE said...

oooo...hahaha...tak de la nk penampar...nak cubit2 manje je...

nalsweet said...

uiks..peliknye dik..boleh berbentuk camtu plak ye kat atap rumah..isk! tapi ok kot, takyah fikir bukan-bukan..anggap je UNIK ;)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

hehe..macam seram jer mula² baca tadi..rupa²nye air ujan.. :)

NM03 said...

selagi tak menyerupai wajah jembalang ok la tu nens. hahahaha







gelabah la tu. kikiki

azizah :) said...

lol... air hujan rupanya..hikhikhik seram la sangat!

Myra Jay said...

Hheee, memula baca seram jugak..

Tp unik plak lakaran tu kan ;D

Mimie said...

hahaha...mcm2 bentuk ade...

Eliss Mie said...

laa yer ker :p ingat apa la tadi .

Khai faiz said...

owhhh... sbb atap... ingatkan ada hantu td.. dah nak seriau tadi

::NureeN:: said...

ingatkan kena kaco ke hape td.. tp bila yg no 2 tue terus dpt tau.. ujan rupanya

LiYa HaNiF :: said...

hahahahah.. sabo jelah... tertipu makkk ..!!! hehe

Nazayiena said...

Seram jgk bila mula2 baca,ingatkan apalah....

PinKy MoMMa said...

nasib baik bukan bentuk bertanduk tanduk huhu..kalau tak..pindah umah ler dik oiii..serems hukhukhuk

Nafira usof said...

okehhhhh.. hahahahaha..
ingatkan mistik sungguh tadi.. suspender kejap.. hahahha

Tihara said...

tak kan nak tampor muke lawo cam nen..dah agak dah air ujan..baru2 ni umah akak kena lakaran pelik air kencing kucing yg duk lepak kt bumbung..aiyoo abes menitik..yg tu baru rasa nak penampar sedas :)

Ema Blog said...

unik!!!

fieda said...

ohhhhh...hehehe..kat umah mak pun kalau musim hujan ada gak tompok2 ni..

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...