klik-klik

18 January 2013

sambung n3 teluk cempedak

ni la tetamu nens pd haritu..bukan geng blogger ye..just kawan dr masa belajar dulu..anak first kami pon sebaya beza hari sahaja..bulan dan tahun sama..kami kawen pon selang 1 hari shj tariknyer..hehe..ni n3 masa ekin kawan nens sarat preggy anak ke 2..setelah 6 bulan kami bertemu kembali..lama kan 6 bulan br jumpa..padahal duk kuantan jek..hehe..masa ekin nk lahirkan bb yg dinamakan rezqin ni..hubby die kene g mexico ats urusan keje..dekat 4 bulan jgak sana..lps ekin habes pantang 2 bulan,ekin sambung cuti tanpa gaji lagi 2 bulan sbb hubby die blom pulang mesia..lps dh hubby die balik dan ekin pon habes cuti die..2 bulan jgak la kami masing2 bz..last2 baru jupe..rezqin dh besar..hensem plak tu..gewammm!!


 putih melepak..macam mix dh..hensem!


 gewammnyerr..lps geramm peluk ciom..baik je tau..nens dukung x nanges langsung..baik betol..tu mak die hah..slim melim jgak anak 2..jeles i..hehe


 posing lg ngn budak hensem ni..kiri tu kakak rezqin..echa yg sebaya ammar


 haha..baik betoll..gewamm tgk die ni..rs nk pinjam seminggu wt balik umah..haha


 bila hubby nens dukung jek..die nangis..hehe,baby nangis pon comel kan!


 ammar, gewam tgk rezqin..asek nk gomol jek..menyebok blakang tu..


 adik rezqin geram kt pipi abg ammar,abg ammar gewamm pipi adik..molek la..masing2 pipi bulatt..hehe


 
sampai keras2 tangan,gigi kacip! buat geram kt adik..


 
sampai kene tahan,gara2 die nk usik rezqin ni..alahaiii..


x puas peluk rezqin ni..


 ammar ngn echa buat keje masing2..x laku dh deorg sbb dh ade baby kecik..hehe


 kene paksa kt ibu bergambar..kalo org ajak x nak ammar ni..bila org bergambar die menyebok kt blakang..jd la ibu2 dengan anaknyer yg bulat2..hehe


di akhiri dengan gambar rezqin dengan hubby, cubaan ke 2 dukung rezqin pon nanges jgak..apa yg ditakutkan kt hubby nens ni..hehe..ke rezqin xnak lelaki dukung nk anty nens dukung ye..hehe..comel la budak ni..gewammm sgt2..hope lps ni leh gomol lama2 skit budak neh..hehehe




ppppsssstttt: jumaat dah arini..


12 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

seronok aihhh :)

Ratu Hatiku said...

Ha...Ammar nak adik lagi la tu :D

MAMASUE said...

hah nens...bile lg tu...dah blh sgt dah nih =)

Cho Zila said...

ooo jumpa kawan lama yerk.. memang comel ssgt anak dia.. emaknyer pun dah selim melim gitu.. mexico satu negara yang tak terfikirpun nak gi yerk...

mekjangok said...

temban nyerr!..apalagi nens, dah boleh tambah lagi sorang...hikhikhikhik..

LYAfrina said...

nens lya ke sini jumaat lepas.. ada urusan kerja kat pejabat MITI bgunan teruntum tu.. ptg tu singgah TC .. asya main kat tmpat mainan budak2 y ada kat belakang tapak jualan tu..

comel sgt baby..nmpknyer ammar nak adik ni

NM02 said...

aku suker menginap di hyatt regency sebab senang nak lepak teluk cempedak. mlm sangat meriah kat situ!

Asfaliza Mohd Yatim said...

apa lagi... tambah la kalau geram. huhu

Ema Blog said...

alahai nanges kalau dgn hubby nens...

Zura Zue said...

debab baby tue...

Amie said...

Comelnya... elok2 senyum terus nangis bila bertukar tangan! Nak cubit2 pipinya yang tembambom tu...

kayyana said...

seronoknye jenjalan... ehem.. nens amek berkat ek.. comelnye bb tuh... rasa nk cubit cubit je

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...