klik-klik

4 May 2012

berbunga riang

Assalamualaikum...
salam jumaat yg indah..meh layan bunga-bungaan yg sempat sy snap baru2 ni masa cuti panjang sambung skali 1 mei..di halaman rumah nens di kampong..bunga2 ni my mum yg tanam..

 ros yg tecit2 je..bunga x pernah putus..yg ni dibeli di cameron..


 bunga butterfly..yg ni bunga pasu gantung..


 adehh, xth nama ape..hehe


 kiambang ros agaknye..hehe..sesuka hati bg nama..


 paku pakis hiasan yg cun!


 ros baru nk kembang..ala2.cameron jek..hehe


 bunga kertas yg paling byk monopoli halaman rumah..senang nk jaga dan cantik!


 orkid!..bunga yg leh kembang menten berminggu2..


yg ni bukan ros..yg ni bunga raya ros..bunga raya kan banyak jenis..cantik kan..indahnye ciptaan Allah yg boleh memberi ketenangan kepada umat manusia...

p/s: banyak ag gambar masa balik kampong ni..slow2 updated ye..hehe

12 comments:

maszmadi said...

erm, memang nama dia bunga raya ros eh< maz x tau pon.. haha yang tau suma jenis tu adalah bunga raya.. bestkan dapat capture pic bunya2 nieh... sejuk jerk mata memandang..

|| NaFiRaa || said...

hahaha... banyak jugak bunga kat rumah ma yer..
lawa2 lah plak bila jadik gambar..
bunga yang bau wangi kat tepi tangga dop amik eh??

MamaEma said...

cantik...sedap mata memandang

Mama Gee said...

bestnyaa byk bunga..
mak suka bunga ya..
leh lah geng dgn mak mama :)

CikPuan Azizah said...

hish2 cantiknya kak.. rumah kalau takde bunga mmg tak sah kan..

Salina@IbuAqil said...

Sejuk mata tengoknya..
Indah sggh ciptaan tuhan..
Happy weekend & TC yer.. ;)

ct rahani said...

cantik la bunga kiambang tu.. jarang nampak.. sejuk je mata klu dpt tgk bunga2 ni..

wahida said...

cantik giler bunga ros weh...gerammm je aku tgk...

eh, tetiba teringat laki aku dah lama tak hadiahkan aku sejambak bunga...ahaks...

MamaYatie said...

canteknya bunga..suka bunga jugak tp tak pernah tanam ;p

p/s tengok orkid teringat arwah mak :(, dia pecinta orkid...byk sngt dia tanam dulu, macam kebun dah..

Izan Ishak said...

suka tgk gmbr bunga cantik2 nih!

LYAfrina said...

waa..comel2nyer bunga ni...
mcm2 spesis..

nens sihat x?/lama x update blog ni

ellynadyra said...

cantik semua bunga2 nih....meriah umah kan!

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...