klik-klik

30 May 2012

wordless wednesday-eskrim goreng

Assalamualaikum semua..

nens suka coklat..tp hubby bagi vanilla..sebb die dh makan yg coklat..x aciii...

eskrim goreng ni..mmg femes kt kuantan skang, RM 2.00 sebijk ade dlm besar kuih dorayaki doremon ( mcm pernah makan & tgk kuih dorayaki tu..hehe)

sesekali tgk mcm senang je pembuatan die..kulit luar adalah roti keping x silap saya..di gelek2 smpai nipis..lps tu letak eskrim kt dlm..n then letak dlm peti ais..nk makan baru goreng..kene makan cepat2 eskrim ni..kalo x cair ler eskrim dlm tu...

pssttt: x WW mane pon..huhu..macam nk try buat..macam senang..macam2 ler..

16 comments:

pena rozie said...

x pernah nak rase walau pun kat ganu byk yg jual

♥ nana i am ♥ said...

alaa kakkkkk~ leleh air liur tengok eskem goreng ni ;D selamat mencuba kak nini..hihi

Fieza79 said...

uwaaa sedaapp nyerr..kat mana nk cri cmtu kat kulim ni eh..ni rsa nk nangis kempunan nih..!

::NureeN:: said...

x pernah mkn lg, blogger lya sllau gak crita pasal ni :)
lypon nureen pantang 100ari lg hehhe

maszmadi said...

x penah makan ler eskrim goreng ni, dengar org cerita jerk... bila lah boleh makan ni yerk... huhu

|| NaFiRaa || said...

mabeles!! tangkap leleh weh!!!
sedapnye!! nanti nak try jugak laa.. ade jugak nampak blogger wat resipi aiskrem goreng nih.. nampak cam senang jek.. kekekeke

MamaEma said...

sedap.dah lama tak makan aiskrim ni..

Myra Jay said...

ehh!! sama lak kita buat entry Eskrem Goreng ni.. :)

ct rahani said...

x penah makan eskem goreng.. tp penah amik resepi.. cuma smpai skrg x terbuat2.. hehe..

lizz said...

ermm memang sedap saya selalu beli bila balik kg...kat pasar malam, 2 ke 3 ketul habis...

Izan Ishak said...

ini yg jadi terliur terus ni! cer try google... rasanya sblm pernah juga tgk org buat sendiri ni.

kat sini mmg takde org jual pun... sobsob...

Aishah Jahirah said...

apa lagi jom buat sendiri...tgk jadi ke idak...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

tak pernah lagi rasa eskrem goreng..nampak mcm sedap...

LYAfrina said...

sedappppppppppppppp!!

tp nok hok ori..dulu kat pntai batu buruk..mmg bungkus tpung btl.. tp rsanya leni ssh nk cri.. ni y segera

m!3yr4h_LolLy said...

sedapnya. ermmm. lame xmakan aiskrim goreng.

fieda said...

hahaha..kelakor plk tgk gambar aiskrim tu bkn ape sbb ptg tadi nak try buat tp tak jadi...roti tu merekah masa nak tekap..agaknya mgkin sbb tak gelek dulu kot roti tu..tp nak try jugak buat blik kl nanti..nen sekolah kat mana dulu..?kak fieda sekolah kt smk beserah..

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...