klik-klik

15 May 2012

insan gelandangan...

Assalamualaikum semua..
jumpa di hari selasa..depan pintu opis nens ni adalah insan comel yg gelandangan..dh 2 hari duk numpang..kesian plak..nk wat balik kat umah dh belambak..adoyaiii..


 walopon binatang pandai die jaga anak..merempat pon merempat la..bukan macam sesetengah manusia..pandai buat ajek, pas seronok2 kuar baby..tgll depan pintu masjid, surau, rumah org..yg paling sedih jika buang dalm sungai..x bertanggungjawab betol manusia skang...Nauzubillah himinzalik..


 emm..hope pasni adalah sape-sape yg berkenan tolong jaga deorg neh..kesian plak..huhu..


p/s: bau baby kucing pon sodapp..dh lama x tium2 mulut die...huhu

15 comments:

MamaYatie said...

eee...sukalah meow...dah lama sngt tak belai meow..kat umah mmg tak bela sebab umah atas angin..tak mampu nak tanggung...huhu..anak2 mmg takut ngan meow...

Fieza79 said...

glandangan ada ibu xpe...huhuu..

si ibu sdg bf kan ank2 die...comel!

Aishah Jahirah said...

sape la buang diaorg ni...moga ada yg baik ati adopt diaorg...

ct rahani said...

aritu kt opis akak pun ader nak kucing sesat.. x tau nk letak mana last2 akak tinggalkan kt satu restoren.. arap2 kucing tuh leh survive la..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Alahai..sian..
comel jer tgk anak2 dia tu...

|| NaFiRaa || said...

alahaiii..sedih jek baca tajuk..
nasib opis mu dekat ngan sumber makanan dia.. hehehe

aku pon dh lama tak pegang kucing... tak boleh ar nak bela kucing.. takut kekurangan kasih sayang kucing tu nanti..kekeke..
balik rumah ma jek lah boleh pegang kucing..

♥ nana i am ♥ said...

bau mulut baby kucing sama best macam mulut baby gak ke kak nini?hehe..macam pelik pulak nana denga ;)

~aSFaLiZa~ said...

ala siannnya...

lizz said...

biler bacer entry ni teringat iklan lisa surihani dalam radio....kesiankan kucing2 terbiarni...

intan_blur said...

comelnyeeee...dah lama intan x bela kucing sejak anak ade eczema nih..huhuhuhu...dpt pahala bela kucing nih

LYAfrina said...

olorr..comelnyer baby cat... geram tgk..kalo lya msti ambik bela... sbb mmg sgt2 sukakan kucing..

**esk n lusa lya ada kursus kat ktn.

Mama Gee said...

tomelnyaa....kalo dekat nak je amek tuceng tu belaaa

CheNamNam said...

alamakkkk tolong pos baby kucing tuh kat hakak...sukernyer hakak tengokk...kalo kat depan opis hakak dah lamer akak bawa balik tauu...

Izan Ishak said...

izan suka kucing. tapi buat masa ni mmg tak berani lagi nak bela kat umah ni wpun dah ada suara2 kecik yg mintak ayahnya belikan kucing.

Marya Yusof said...

Rasullullah SAW pun suka kucing kan! Ada sahabat nabi yg bernama Abu Hurairah, seorg pencinta kucing... Subhanallah, kucing ni haiwan rumah yg manja!

Marya & family xleh pegang kucing sgt! Elergi...huhuuu...

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...