klik-klik

25 May 2012

hasil dari tioman


 Assalamualaikum semua..
 
lambat pos n3 pagi ni..tenet tenat..hehe
Kepada 2 pemenang dalam teka-teka ni..nens akan pos pada hari isnin ni ye..semoga selamat smpai ke tangan anda berdua..

 buat kak wahida..

 buat maya


dan ini adiah dari hubby buat nens..mmg die dh th kene paksa beli ape sana..hua hua hua...tp mcm mahal skit..ckp free duty..;P


p/s: hubby dh pusing 1 Tioman masa ke sana..dh buat spot mana2 best..kalo murah rezeki leh la bercanda ria beramai2..kalo g tioman..pergi ramai2 baru best! baru banyak aktiviti yg boleh buat..

17 comments:

Aishah Jahirah said...

wah bestnya...dah usha2 tempat tu nanti mesti pergi bercuti sama2...

Ena said...

cantik..


nah bila nak sampai sana..

sobbbbbbb..

|| NaFiRaa || said...

sonoknyer dapat coklat!! best2!!
aku pon tingin jugak nak gi pulau tioman nih.. hahaha

maszmadi said...

bestnyer gi tioman..... nak itottttt

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Tahniah buat mereka..
Cantik FM tu..
sedapnye FR..nak cikit.. :D

::NureeN:: said...

tahniah2.. nureen pon blom smpi tioman lg :P

Izan Ishak said...

izan pun blm pernah sampai tioman lagi... cantik2 FM tu..

LYAfrina said...

seronoknyer...

jgn kata k tioman..ke pulau2 lain pon x pnh..ke pulau ping j pnh..hik2.. blh g2?

azizah :) said...

cantik la FM tu.... nak pergi jauh....huhuhu

pena rozie said...

sedapnyer coklat...

Amie said...

Wah! Seronoknya dapat hadiah....
Assalamualaikum Nens, macam agak lama juga Kak SAmei tak jengok sini, tentu Nens sihat walafiat...
Tentang gelatin tu, cuba tanya atau cari di bahagian tepung, dan segala barangan untuk buat kek / kuih, kak Amie guna jenama Nona.

Maya Lisa said...

haha ~ mekasih akakkkkkk !

mahal mahal pun, dapat jugak kan kannn >_<

habis lah gigi ammar makan tuu >_<

Mama Gee said...

shanteklah....keychain dgn fridge magnet tu...

ct rahani said...

cantiknya FM tuh.. nak jugakkk... hehehe..

Eliss Mie said...

x pernah sampai tioman tu. cuti2 tahun ni hubby ajak pegi tioman jugak. entah bila laa nak pergi ni ;p

Marya Yusof said...

Pulau tioman? Bestnye... Ntah bila dpt pergi... Hrp2 adalah rezeki ke sana nnt :)

fieda said...

behnyer dapat cokelat mahai tu..

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...