klik-klik

23 May 2012

JAWAPAN TEKA-TEKA! SAPE YG MENANG!!..



*****************************************



***************************************



***********************************



*********************************



************************



*************



*****




RM 59.90 !!!!

Ade yang tepat???..hehe..
Memang betol tekaan kak wahida..xde langsung sipi2 atau dekat2..mmg TEPAT!

 okes kak wahida nens dh ada alamat akak..nntkan FM dan keychain dari TIOMAN ye..


okes..nens baik hati nk bg FM kepada pemenang ke 2..walopon x tepat..tp angka kepala 5..hehe..iaitu maya!! 
 tahniah kepada pemenang...maya nnt email akak alamat ye..;)

p/s: first time buat teka-teka ni..hope pasni murah rezeki lagi leh kongsi-kongsi ngn kekawan lagik..;)







13 comments:

pena rozie said...

huk3.... langsung tersasar jauh. hampeh...

wahida said...

apa? aku menang???
gosok2 mata sbb mcm tak caya je...selalunya aku kalau bab2 teka2 ni selalunya salah...huhu..

teka dgn tepat pulak tu...kira hebat lah aku ni kan...hahaha....

ok, tengs dear...aku tunggu FM mu itu...tak sabarnya....hehe...

sayang ko!!

Maya Lisa said...

yeay menanggg ! nanti maya bagiiii naaa ~

|| NaFiRaa || said...

Tahniah buat 2 pemenang bertuah itu..:)

zarazueyin said...

laaa...sy baru je dtg nak teka, dah ada pemenang...huhu...xpe lenkali boleh join :)

LYAfrina said...

wah..dh rezeki tu

Aishah Jahirah said...

haha..jauh gila dari jawapan sebenarnya...tahniah kak wahida.hebat la..:)

ct rahani said...

tahniah buat pemenang.. beshnya dpt FM.. :)

MamaEma said...

tepat betul wahida teka yer...

azizah :) said...

hampeh.. jijah tak menang.. kuang3x

fieda said...

terer la wahida..

Izan Ishak said...

tahniah utk wahida! tepat giler tekaannya...

Marya Yusof said...

Terrornye Wahida! hehehe Ni mesti pergi jumpa bomoh ni...kekekekek.... Jgn marah ye Wahida! :))

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...