klik-klik

16 May 2012

wordless wednesday-koleksi

Lama x updated koleksi gayut2 nens ni..jom layannzz..dah makin banyak ni..

 keychain melaka..mewah je nmpk keychain ni..gold gittuu...

 keychain medan


 singapore..teringin nk g universal singapore studios


 bandung...indonesia...

 batam..indonesia...


yang ni korang rs dari mana...???
hehe..dr taiwan...!! 


p/s: dh penuh dh kt partition meja neh ngn keychain..hoho..

15 comments:

intan_blur said...

slm dear nens..sihat ye..hheheheh
cantik2 sume koleksi keychin tu...
lg pic 1..memang nampak mewah kan

|| NaFiRaa || said...

mak haih~ banyaknye~ aku haritu pon dapat FM dari taiwan.. heaven jek kan bila dapat koleksi baru.. kekeekke

wahida said...

aku pun ada banyak keychain...simpan dlm satu kotak kasut...tapi aku lagi prefer FM...FM pun ada byk, satu kotak kasut jugak...yg lain, aku tampal kat fridge....

aku suka keychain batam tu...cantik!!

lizz said...

saya selalu dapat souvenir keychain dari member2 office cecantik dan unik2 kan...

MamaEma said...

semuanya cantik/.

Maya Lisa said...

hahah ! dari dulu maya tahu akak suka kumpul benda ni kannn ~~

Mama Gee said...

bestnya..
siapalah yg gi batam tu
batam tu byk resort cun2 rupernyaa..
ingatkan tempat bawak lari anak dara org jek...hehee

Fieza79 said...

unik2 keychain tu...mesti suka kumpul2 ni kan...kita suka kumpul fm je..keychain slu slh letak dn terus ilang ntah ke mana..huu

CheNamNam said...

wahhhh semua chantek-chantek koleksi keychain tuhh..cemburu hakak tengok tau...hakak pon salah sorang pencinta keychain..dah berlambak keychain kat umah hakak simpan wat koleksionn..:P

samerlah hobi kiter yer...:)

ct rahani said...

cantik keychain taiwan.. dulu2 masa sklh suka kumpul keychain.. skrg dh x minat.. cuma cam berminat nk kumpul FM pulak.. arap2 x der la tangan2 kecik tuh nak rembat FM kat peti.. hehe..

ziezah said...

wah sis.. banyak nya koleksi keychain ni..semua yg sis pergi bercuti ke...hehe

Izan Ishak said...

wahhh... banyaknya keychain nens. izan dulu2 masa skolah sukak kumpul keychain2 ni. skrg dah beranak pinak ni dah tak terkumpul dah...

Aishah Jahirah said...

wah makin bertambah koleksi nampak...;p

Marya Yusof said...

Cantik! Keunikan yg tersendiri kan tiap negara tu... Marya suka FM :))

fieda said...

wah..best..byk koleksi keychain dari luar..

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...