klik-klik

2 May 2012

wordmore wednesday..

pinggan saiz sedang..
nasi nk suap ammar..sejemput aje..tu pon x abes..hoho

perkara fokus 1:
udang harimau yg gedabak besar..sedapppp tuuuu..
kongsi ngn ammar..tp ibu yg makan banyak..hehehe..

perkara fokus 2:
pinggan antik bunga kangkung.., kt umah MIL saya sume pinggan ni guna..kadang2 sy naik jemu jgak..lalu g giant beli set pinggan lain..hahaha,tp bila ckp kt kakak opis sy..sume teruja..deorg ckp dh lama nk cari pinggan bunga kangkung ni buat koleksi...errrkkkkk!!..

samaade saya yg xth hargai seni atau saya yg x berseni...emmm..pelik ke ayat tu...haaaa..layannnn jelaa....

p/s: sgt berkenan ngn pinggan dan sudu2 di hotel..sume berat2..
arini mood nk kerja auw-auw lagi..lama sgt cuti..n3 pon naseb bek dh ade yg draft..hoho

9 comments:

wahida said...

pinggan bunga kangkung ni klasik tau!! susah nak jumpa dah sekarang ni...tapi umah MIL aku pakai lagi pinggan ni...kalau aku jumpa pinggan ni pun, aku nak beli...

aku suka kepala udang!! terliur dah tgk kepala udang besar tu...

|| NaFiRaa || said...

mak aih!! besooor nye udang!!! sedapnye!!

kikiki.. aku pon tak tau sgt pasal pinggan2 nih..muehehehe

Fieza79 said...

udang besor tu sedapp...
umah mak byk gak pinggan ni..org tua2 lg suka guna pinggan klasik ni kan..

MamaEma said...

kenyang mkn udang dari nasi kalau camni..

maszmadi said...

1st yang masz nampak adalah..... udang tu... wow menggiurkan... hehe

pinggan, owh kat umah nenek ada lagi, tapi dah sopak2 dah.. sian kat pinggan tu..

Mama Gee said...

sekarang mmg trend org carik balik pingan mangkuk lama...

mama suke pinggan polos putih...ingat nk pi crik nnti... :)

Amie said...

Memang gedabaq betui udang rimau tu Nen... tu yang bunga kangkung tu...memang jadi bahan antik sekarangt ni, tinggi nilainya oooo

MrS. F!zA said...

mak aihh besaqnya udang..lama2 tenung baru perasan..

LYAfrina said...

a ah..beso sungguh tu..kalo mkn puas hati ni

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...