klik-klik

30 December 2011

koleksi nov & dec 2011

koleksi keychain saya bulan november dan december 2011

 rakan pejabat g medan Indonesia

 kawan pejabat sebelah g melaka..hihi..;)

 kakak opis g cherating..;)

 saya punyer tambahan koleksi vietnam..

 k.ita punyer keychain vietnam..main tukar2 dengan saya punyer di atas...;)
 
 BFF masa kolej..sue,keychain dari sabah..baru dpt semalam,masa dating ngn die..hehe..miss u;)

 another one..beg syiling..thanks to all..
len kali bagi lagi...
p/s: tgh tggu keychain Russia dari boss..dah lama pergi tp lupa nk kasik..nk mintak segan..hohoho

18 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

comel2 semuanye..^_^

MamaEma said...

bertambah lagi koleksinya

maszmadi said...

tambah lagi koleksi keychain neni kan.. nak kena sedia almari la pulak ni yerk.. hehe

Maya Lisa said...

maya tahu akak memang suka kumpul keychain kannnnn ^_^ ingat dulu yang akak letak keychai kat opis akak, banayakkkk ^^

♥ nana i am ♥ said...

banyaknye kak nini punye~ :) kak nini letak kat mane banyak banyak ni kak?yang dari cherating tu comel laa :)

MamaYatie said...

pengumpul key chain tegar ni...hehee...keep it up!

::NureeN:: said...

comel2nya keychain ni.. fm x der ke.. heheh beg syiling yg sabah tue sama mcm abah nureen bg masa dia g sabah dlu :)

Salina@IbuAqil said...

Warhhhh!! Banyaknya dik.. ;D

eB ezrin said...

wah collectyor yer? i lioke :)
ps: fm dh sampai. suker sgttttttt. tq yer. :)
Happy holidays!
Happy New Year!

|| NaFiRaa || said...

banyaknyerrrr... nasib aku dop kumpul key chain..kalo dop mesti jeles~ kekekeke

Nens Collection said...

raa:..hehehe..ni pon penuh dh..xth nk letak mana dh ni..

kak eb: hehe..suker kak eb..
dah smpai ekk..alhamdulillah..tq sbb suker

ibu aqil: hehe..byk2

Nens Collection said...

nureen:
sy x suke kumpul fm sbb peti umah sy x lawa..haha..boleh x..kiki

mamayatie..a'ah.;)

nana:
kt partion meja akak..die mcm ala2 softboard sket jd tekan ngn paku hola tu..n tehn sankut..hehe..comel kan..

Nens Collection said...

maya:
btol maya..skang makin byk..bergantung skali..hehe

maszmaidi:
gayanye camtu la masz..byk dh ni..hehe

mamaema:
alahmdulillah..hehe

mummyqis
tq..mmg comel2

m!3yr4h_LolLy said...

wah ! cute lake kak. heee

Daddylicious said...

haha mintak jer....dgn bos tu

YAYA AZURA said...

sama situasi cm kat ofis nie..kalau ada yg ke oversea or bercuti mana2 msti xlupa bawak balik cebderahati..kebanyakannya keychain la sebab harga berpatutan..staff ramai..hihi..

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

mmg pengumpul keychain tegar ni...bg la hint kat bos nanti...hehee

Mama Gee said...

seronoknyaa dpt tambahkan koleksi.. :)

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...