klik-klik

14 December 2011

sampai malaysia dah..

Assalamualaikum semua..
kembali bersiaran..tajuk xleh blahh..hehe
masih lagi auw-auw dan ngantuk..smpai di KLIA dr epot vietnam kol 6 petang semalam, singgah umah bos dan sana sini smpai kuantan kol 1 pagi..pastu cerita ceritu,bukak hasil soping..kol 3 jgak tdo..pastu terkejut kol 7 pagi td..cepat2 bangun mandi n pergi opis..kamera pon tertinggal nk transfer gambar..gambar biasa2 aje..tp nnt sy edit dulu beserta cerita die ye..okes selamat berblog walking today...

p/s: seronok soping sana..tp sentiasa x sabar nk balik malaysia..negara kite jauh lebih baik dari deorang..sentiasa beryukur..jangan banyak merungut..

8 comments:

|| NaFiRaa || said...

alhamdulillah.. selamat sampai dah.. tak sabar nak tengok gambar2 dari sana~

♥ nana i am ♥ said...

alhamdulillah kak nini dah selamat sampai malaysia :) tak saba tunggu entry vietnam.hehe.ade keychain vietnam tak kak nini?

wahida said...

tak sabar aku nak baca n3 jalan2 vietnam ni nok...cepat update!!

maszmadi said...

alhamdulillah.....

MamaEma said...

nak tahu cuti2 kat sana ni..

eB ezrin said...

alhamdulillah, FM satuuuuuuu. ekekekekek

Salina@IbuAqil said...

Alhamdulillah dah selamat blk.. Memang tmpt sendiri jgk yg TERBAIK.. ;)

Mama Gee said...

wahh dh balik...
apa2 pun bersyukur dpt jejakkan kaki ke negara org...mama lum pernah pi oberseaaaa...hehe

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...