klik-klik

10 October 2012

wordless wednesday-salak



buah salak yang ade kt umah ganu..ni yg x sabar nk balik umah ganu ni..hoho..sabar2!

kenapa saya suka rumah saya?..

kenapa saya suka rumah saya?...

kenapa saya suka rumah saya???...

sebab die BESTTTT.......!!!!!

igt x iklan ni dulu-dulu?
tp betulkan..xde umah lagi best selain dari umah kiter..hehe

selamat berblogwalking!


27 comments:

FARAH deeb said...

Owhhhh masammmmnyeee... huhuuu (sekali je penah makan buah ni itupun segigit hehe...) My latest Entry: Cek Pertama Saya!

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Lama tak makan buah nie..sedapnye..^^

nur anis said...

waaa..sedapnya.....

Nafira usof said...

arrgghhh.. sedapnye!!
tak sabar nak balik jugak.. uwaaa~

cik nana said...

alaaaa sedapnye buah salakkkk..suka ;)

eB said...

wahhhhhhhhhhhhhh sdp tuh... :)

Myra Jay said...

Adehhh, terus terliur..
Sedapnyer :D

wahida said...

aku pernah mkn dedulu, lepas tu mkn lagi masa berkunjung ke Medan kat Pasar Buah baru2 ni...mmg sedap lah...

eMMe said...

best...dulu tak suke buah salak, skrg suka lak... best dok umah sendiri kan..kan...

Qhaifa Nur said...

Nens terliur akak tengok, sedapnya salakkkk....
selalu pesan kat member hubby kalau balik penang aja...

Mama Gee said...

owhhh cedapnyaaaaaa

mamasuri said...

huhuhu...kte takde lah suka sgt buah salak...tp bab rumah tu..sy demam ni dan sy homesick ni...huhuhuhu

maszmadi said...

uhuk..... dah terasa masam kelat dia tu...

lizz said...

ermmm akak suker makan salak tapi badan ni elergik tak leh nak makan asal makan jer terus raser cam lelah gitu

moon said...

Delicious...nk jgk! hee

Ema Blog said...

terus kecur air liur akak...feberet akak ni.

ct rahani said...

nak jugak.. sedapnya dik.. tetiba rasa nak balik ganu jugak.. uwaa...

kayyana said...

buah salak ni masam kan.. erm.. yana tak suke sgt tp bdak bdak ofis suke bebeno buah salak ni...

Citarasa Rinduan said...

raya aji nanti k.ayu dapat balik kmpung 4 ari.. yahooooo

Aishah Jahirah said...

sedapnya buah salak...akak suka makan jeruk dia...

azizah :) said...

jijah tak pernah makan buah salak ni..rasanya kelat kan..

nik ros said...

terliur tgk buah salak ni.sedap sgt kan.

PinKy MoMMa said...

nenss..akak pun rindu ganuuu..umah mak mertua sgt bykkk okeh..tp kelat2 la rasa dia..lg pun buah ni berangin..sesak nafas klu makan huhuhu

mamalieyna said...

sedap tu... ye aa tengok buah ni terus teringat kampung halaman..wuuu~

Amie said...

Buah salak.... di tempat Kak Amie banyak pilihan Nens, ada salak madu..itu yang paling sedap! Manis..... besar & bolat2!

Ena said...

akak penggemar buah salak juga.. sedapnya..


a'a tempat yg kita paling selesa of coz la rumah kita sendiri kan..

Tihara said...

salak ni baik untuk mata kan

iklan lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...